söndag 9 december 2012

Lycka, carpaccio och hjortfilet

Är lyckligt lottad, på så många olika sätt. Är bortskämd. Är gift med världens bästa amatörkock (och man!).

En man som (förutom att vara världens bästa pappa och make) enkelt slänger ihop älgcarpaccio med ruccola, parmesan och pinjenötter, rödbetscarpaccio med jordärtskockskräm, hjortfilet, ugnsbakade rotfrukter och kantarellsås. Bara sådär en lördag.

Då gör det inget att jag så sällan kan gå ut och äta. Vem behöver äta på restaurang då det är godare hemma? :)

Lycka är att vara gift med min man.










2 kommentarer:

Unknown sa...

Oh, vad härligt! Jag förstår att du är lycklig! :)
Maten låter underbart gott och lyxigt! :)
Ha en fin måndag!
Kramar!
//Lana

5 varv i rondellen sa...

Tack! Ja, jag är lyckligt lottad. Själv skulle jag aldrig kunna svänga ihop detta... :)

Må så gott!

KRAM