torsdag 25 oktober 2012

What would you do?

What would you do?

Vad skulle jag göra om jag blev frisk igen? Jag vet. 


Min lista är lång. 

Varje kväll affirmerar jag, ngn dag kommer jag att klara allt detta;

busa med mina barn, skjutsa dem till idrottsträningar, ha huset fullt med barnens vänner, löpträna med syster & väninnan, styrketräna igen, dricka vin, äta choklad, gå på bio/stan/restaurang/fest, träffa vänner, resa, storstäda huset, kunna handla & laga mat själv, ta hand om sjuka barn, gå på föräldramöten i skolan, vara klassförälder, omskola mig igen, åka till Paris och ffa skapa mig ett jobb där jag utmanas, utvecklas och trivs... Ser fram emot att ånyo ha ett eget företag. Vara på språng. Hela dagarna.

Detta driver mig varje dag. Listan blir bara längre och längre. Någon dag.

Some day, som min favorit Barbra Streisand sjunger. Min theme song.

Some day.


Inga kommentarer: